Przejdź do głównej zawartości
Jasełka 2013 

19 grudnia  w naszym ośrodku przedstawione zostały przez naszych młodszych uczniów Jasełka. Tym razem wybrałam się z Faustynką a  Szymon czekał  na nas w szkole. Jak co roku zopatrzyłyśmy się na kiermaszu w aniołka zrobionego przez wychowanków szkoły. Harcerze rozprowadzali stroiki z sianka. Wszystkie wyroby są przepiękne i zawsze podziwiam z jakich rzeczy zostały zrobione.Często potem odgapiam i coś tam sobie w domu "podobnego"zdziałam  !!



W tym roku jasełka  przygotowano na góralska nutę.Jak zwykle były wielkim dziełem. Starannie i pięknie przygotowana scena, stroje dzieci i całe przedstawienie po prostu cudoooowwwnnneeee!!! Oglądałam z zapartym tchem mimo że Szymek nie występował. Poruszające dla mnie było dosłownie wszystko. Myślę że nie tylko mi zakręciła się łezka w oku.Przepiękne góralki zachwycały swoim tańcem, chłopcy niczym "Janosiki" z ciupagami jako trzej królowie, Maryja cała w błękitach z maleńkim dzieciątkiem w ramionach, poruszająca osoba Józefa oraz nasz ksiądz jako anioł czuwający nad Świętą rodziną.Przepiękne Jasełka.Ogromny szacunek i gratulacje należą się tym osobom za przygotowanie i wkład pracy jaki włożony został  w całe to przedstawienie. Pamiętam  jak zawsze Szymon denerwował się i przeżywał kiedy występował a zarazem cieszył się kiedy tak mógł pokazać co potrafi na scenie przed rodziną zwłaszcza. Wszystkie dzieci  pięknie występowały,  z wielkim przejęciem a zarazem z radością.
   Zaproszonym gościom  w większości rodzicom bardzo podobały się jasełka, dzieci  i wszyscy nauczyciele występujący zostali nagrodzeni gromkimi brawami. Na pamiątkę tego wieczoru każdy dostał mały pakuneczek z siankiem i opłatkiem wraz z życzeniami Wesołych Świąt.Miłym zakończeniem było wspólne kolędowanie przy akompaniamencie gitary i trąbki.Atmosfera prawdziwie świąteczna aż miło na sercu i duszy. Już jakoś tak bliżej świąt się zrobiło.Myślę że mogę w imieniu wszystkich podziękować za bardzo miły wieczór i że mogliśmy być widzami tak pięknego przedstawienia. :)

 Zapraszam do galerii zdjęć z tego wydarzenia.   https://picasaweb.google.com/mrowlaosrodek/Jaselka2013


Komentarze

  1. Witaj Dana :)
    rozgościłam się i będę zaglądała, dziękuję za prześliczną kartkę, jestem pod ogromnym wrażeniem ze Szymon potrafi sam robić takie karteczki
    Całej Waszej wspaniałej rodzince życzymy cudownych Świat Bożego Narodzenia, niech Boża Dziecina zagości w Waszych Sercach - :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Klaudia i Szymon

 Oboje uwielbiają tańczyć, oboje lubią Patryka Swayze i  Jennifer Grey, a film i muzyka Dirty Dancing  to ich ulubiony temat. Nie dziwne że wybrali ten utwór i dzięki pani Joasi Porada, nauczyli się i wszystko w tym tańcu oddają. Są sobą, łączy ich piękna więź. Znajomość która zapoczątkowała się podczas rehabilitacji jeszcze kiedy byli w śpiochach :). Przyjaźń w szkolnej ławce przez dobrych lat, w końcu  przerodziła się w zakochanie. Szymon skończył szkołę, Klaudia jeszcze została. Ale rozmawiają ze sobą, dzwonią... pewnie tęsknią. Spotkali się ponownie na obchodach święta  i uroczystości 50-lecia Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mrowli. Zatańczyli znowu, a ja mam zawsze łezkę w oku, kiedy na nich patrzę. Zebrali gromkie brawa, chyba wszystkim się podobali. I to jest kolejna piękna pasja Szymka (ma to po mnie :)) Kolejny dzień pełen emocji... pełen wdzięczności za niego!  Jestem dumna ! cdn.

Szymon u pani Prezydentowej

 Niesamowite wydarzenie miało miejsce 14 lipca tego roku.  Do końca nie wierzyłam że to się dzieje naprawdę ! Za sprawą wspaniałych ludzi... Bogusia Wybraniec... Gabriela Tomaka -Ząbek  oraz  Kamil Zalewski ! Znaleźliśmy się w Pałacu Prezydenckim w Warszawie. Wszystko podziało się spontanicznie i bardzo szybko w przeciągu niespełna trzech tygodni od pierwszej informacji...tak więc nie zdążyłam do końca się przygotować emocjonalnie i uwierzyć że to prawda. Myślę że i Szymek na poważnie nie zdawał sobie sprawy z tego spotkania. Pomysł pojawił się w głowie Kamila. Co zrobić z zakupioną na licytacji sukienką ?   Komu sprezentować ?  Oryginalna rzecz dla wyjątkowej osoby!  Tutaj ciąg dalszy za sprawą Bogusi.... to dzięki niej znaleźliśmy się tak szybko, to po pierwsze i co ważniejsze  w tym miejscu. To ona wprowadziła nas dosłownie w progi pałacu. Z dreszczykiem na plecach, stukałam obcasami po korytarzach i salonach. Szymon z uśmiechem  i plikiem swoich prac pod pachą. Gabrysia z pięknym p

Szymona Pokaz mody

 Choć minęło trochę czasu od marca, nie ukrywam że jeszcze żyjemy tym wydarzeniem. Przyszłość lubi zaskakiwać. Tak jak pisałam w poprzednim poście , nie do końca wierzyłam że to się uda. Wszystkie wydarzenia spadły na nas jak grom. Szybko i z zaskoczenia. Najpierw telefon od Madzi,... czy będziemy na koncercie w klubie "pod Palmą"?  Szok. Cała akcja koncertu miała na celu zebranie pieniędzy na pomoc ukraińskim dzieciom. Muzyka, zabawa, licytacje... Szymona suknia wystawiona na niej. Kiedy przyjechaliśmy z Szymkiem do klubu po raz pierwszy ją zobaczyliśmy. Ogromne przeżycie. Szymon nie mógł uwierzyć że to się dzieje naprawdę, że to jest sukienka uszyta według jego projektu!! Ok, niech się dzieje. Bardzo przyjemni prowadzący licytacje, sprawili że Szymek w ogóle się nie krępował i wystąpił wraz z nimi na scenie. Powiedział kilka słów do mikrofonu i zaczęła się licytacja. Troszkę  obawiałam się  czy znajdą się chętni ,bo w sumie było niewiele osób z przewagą młodych ludzi. Pomyś